Školní vzdělávací programy
Školní vzdělávací programy jsou k nahlédnutí v kanceláři školy
Učební plán oboru 79 - 41 - K/81 Gymnázium osmileté - nižší stupeň
PŘEDMĚT |
R O Č N Í K |
||||||||
prima |
sekunda |
tercie |
kvarta |
||||||
celé |
ve skupinách |
celé |
ve skupinách |
celé |
ve skupinách |
celé |
ve skupinách |
||
Český jazyk a literatura |
4 |
1 |
4 |
- |
4 |
- |
4 |
- |
|
Anglický jazyk |
- |
4 |
- |
4 |
- |
4 |
- |
4 |
|
Cizí jazyk* |
- |
- |
- |
3 |
- |
2 |
- |
3 |
|
Matematika |
4 |
1 |
4 |
- |
4 |
- |
4 |
- |
|
Informatika a výp. technika |
- |
1 |
- |
1 |
- |
1 |
- |
1 |
|
Dějepis |
2 |
- |
2 |
- |
2 |
- |
2 |
- |
|
Společenská výchova |
2 |
- |
1 |
- |
2 |
- |
1 |
- |
|
Fyzika |
2 |
- |
2 |
- |
2 |
- |
2 |
- |
|
Chemie |
- |
- |
- |
- |
2 |
- |
2 |
- |
|
Biologie |
2 |
- |
2 |
- |
2 |
- |
2 |
- |
|
Zeměpis |
2 |
- |
2 |
- |
2 |
- |
- |
- |
|
Hudební výchova |
- |
1 |
- |
1 |
- |
1 |
- |
1 |
|
Výtvarná výchova |
- |
2 |
- |
2 |
- |
1 |
- |
1 |
|
Tělesná výchova |
- |
2 |
- |
2 |
- |
2 |
- |
2 |
|
Přírodovědná cvičení** |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
2 |
|
Celkem: |
18 |
12 |
17 |
13 |
20 |
11 |
17 |
14 |
|
30 |
30 |
31 |
31 |
||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||
Vzdělávací oblast |
předmět |
počet hodin |
|
|
|||||
Výchova ke zdraví |
BI |
2 |
|
|
|||||
SV |
1 |
|
|
||||||
Člověk a svět práce |
BI, FY, CH |
2 |
|
|
|||||
IF |
1 |
|
|
||||||
SV |
1 |
|
|
Komentář k učebnímu plánu:
*) žáci si volí Další cizí jazyk z nabídky NJ, FJ, ŠJ a RJ
**) třída se dělí na třetiny
Učební plán oboru 79 - 41 - K/41 Gymnázium čtyřleté a učební plán oboru 79 - 41 - K/81 Gymnázium osmileté - vyšší stupeň
Předmět |
1. ročník kvinta |
2. ročník sexta |
3. ročník septima |
4. ročník oktáva |
Celkem předmět |
Český jazyk a literatura |
3+1* |
3 |
3 |
4 |
14 |
Čtenářská gramotnost |
|
|
|
1 |
1 |
Cizí jazyk 1) |
4 |
3 |
3 |
4 |
14 |
Další cizí jazyk 1) |
4 |
3 |
3 |
3 |
13 |
Matematika |
3+1* |
3 |
3 |
3 |
13 |
Finanční a matematická gramotnost |
|
|
|
1 |
1 |
Fyzika |
2 |
2+2/3 |
2,5+2/3 |
|
7+5/6 |
Chemie |
2 |
2+2/3 |
2+2/3 |
|
7+1/3 |
Biologie |
2 |
2+2/3 |
2,5+2/3 |
|
7+5/6 |
Geografie |
2 |
2 |
1 |
|
5 |
Geologie |
|
|
|
|
0 |
Občanský a společenskovědní základ |
2 |
3 |
2 |
|
7 |
Dějepis |
2 |
3 |
2 |
|
7 |
Hudební (Výtvarná) výchova |
2* |
2* |
|
|
4 |
Tělesná výchova |
2* |
2* |
2* |
2* |
8 |
Informatika |
2* |
1* |
1* |
|
4 |
VP1 1) |
|
|
2* |
4* |
6 |
VP2 1) |
|
|
2* |
4* |
6 |
VP3 1) |
|
|
|
4* |
4 |
VP4 1) |
|
|
|
2* |
2 |
CELKEM |
34 |
33 |
33 |
32 |
132 |
Komentář k učebnímu plánu:
- Vzdělávací obor Geologie je integrován do předmětů Geografie a Biologie.
- Vzdělávací oblast Výchova ke zdraví je integrována do předmětů Biologie, Občanský a společenskovědní základ a Tělesná výchova.
- Vzdělávací oblast Člověk a svět práce je integrována do předmětu Občanský a společenskovědní základ.
- Ve vzdělávací oblasti Umění a kultury si žáci volí jeden z předmětů Hudební výchova nebo Výtvarná výchova.
- Ve 2. a 3. ročníku jsou 2/3 části hodin použity na přírodovědná praktika. Výuka probíhá v laboratořích formou dvouhodinového bloku, třída je dělena na třetiny a cyklicky se střídají praktika z FY, CH a BI v třítýdenním cyklu.
- V hodinách označených indexem * jsou třídy děleny na polovinu (případně z organizačních potřeb je výuka mezitřídní ve skupinách).
- U předmětů označených indexem 1) je výuka organizována do mezitřídních skupin a výuka probíhá v rámci ročníku v blocích.