Ke stažení
Plán podpory pro nadané žáky
Pokud žák, žákyně spolňuje podmínky pro udělení plánu podpory, podá zákonný zástupce či zletilý žák žádost k řediteli školy. Žák žádost odevzdá v kanceláři školy. Kancelář školy zajistí vyjádření třídního učitele Ředitel školy posoudí žádost a rozhodne. Následně je žák, zákonní zástupci seznámeni s rozhodnutím a případně vyzvání k podposu dohody.
Žádost o udělení plánu podpory
Žádosti ke stažení
Žádost o uvolnění z tělesné výchovy
Žádost o změnu volitelného předmětu
viz návod Jak postupovat při změně volitelného předmětu
Žádost o dlouhodobé uvolnění z výuky
Žádost o vyhotovení stejnopisu vysvědčení
Žádost o opuštění areálu školy v době volných hodin - nezletilý žák
Žádost se může týkat pouze vícehodinových přestávek vzniklých z důvodu přesunu termínu semináře do odpoledních hodin, nikoli obědové polední pauzy, která je navíc často zkrácena posunem odpoledních vyučovacích hodin!
Žádost o uvolnění ze společné cesty na akci školy - zletilý žák / nezletilý žák
Souhlas s účastí na akci školy bez pedagogického doprovodu - zletilý žák / nezletilý žák
Žádosti maturitní zkouška
Žádost o nahrazení MZ z cizího jazyka certifikovanou jazykovou zkouškou
Žádost se odevzdává v kabinetu výchovného poradenství od 9. prosince 2024 do 31. března 2025. Součástí žádosti je ÚŘEDNĚ ověřená kopie certifikátu. Seznam nahrazujících certifikovaných zkoušek je k nahlédnutí na stránkách Maturita.
Žádost o nahrazení (části) profilové maturitní zkoušky zkouškou AP
Žádost se odevzdává v kabinetu výchovného poradenství od 9. prosince 2024 do 31. března 2025. Součástí žádosti je ÚŘEDNĚ ověřená kopie certifikátu o zkoušce. Bližší informace o nahrazení zde.
ISIC karta
Žádost o ISIC kartu (Název školy vypište přesně: Gymnázium Zlín - Lesní čtvrť)
Vyplněnou žádost, fotografii a 350,- Kč odevzdejte ZŘ Dlouhému.
Informace o pravidlech pro užívání průkazu ISIC a zpracování osobních údajů
Výpůjčka notebooku
Prevence digitální propasti
Cílem aktivity je zpřístupnění mobilních digitálních technologií pro znevýhodněné žáky a zabránění jejich digitálnímu vyloučení a tím snížit nerovnosti mezi žáky v přístupu ke kvalitnímu vzdělání, které by byly způsobeny nedostatečným technickým vybavením mobilními digitálními technologiemi u znevýhodněných žáků a vedly by k tzv. digitální propasti.