Albert-Schweitzer-Gymnasium, Limbach-Oberfrohna, SRN
Albert Schweitzer Gymnasium
Limbach-Oberfrohna, SRN
27. 11. 2017 - 1. 12. 2017
- Celá třída – minimálně 24 žáků.
- Méně didaktické techniky.
- Především využívání zpětného projektoru a fólií → operativní vytváření podkladů pro výuku (výhoda).
- Absence interaktivních učebnic (i interaktivních tabulí).
Pozitiva:
- Efektivnější organizace práce – větší zapojení studentů v rámci hodin literatury.
- Rozdělení úkolů ve skupině (x náročnost přípravy / + aktivizace studentů vyšších ročníků).
- Méně frontálního způsobu výuky – učitel jako moderátor činnosti žáků.
- Větší soustředění na tvorbu vlastních pracovních listů – využitelnost do budoucna.
- Využívání originálních a kreativních nápadů při navození nového tématu (aktivizace fantazie a vlastních představ žáků, včetně možných očekávání).